ترجمه تخصصی رشته ریاضی

ترجمه تخصصی رشته ریاضی

قیمت ترجمه تخصصی رشته ریاضی و آمار

علوم ریاضی (Mathematical Sciences) طیف گسترده ای از علوم را در بر می گیرد که به نوعی با موضوع ریاضیات سر و کار دارند. به طور کلی در دانشگاه رشته ریاضیات شامل گروه ریاضی محض، ریاضی کاربردی، آمار و مدل سازی و غیره می شود. 

قیمت ترجمه مقاله تخصصی

در حقیقت، ریاضیات آنقدر گسترده و پیچیده است که یک تعریف مطلق و پذیرفته شده برای مرزها و گستره آن وجود ندارد. ریاضیات در موضوعات گوناگونی مانند علوم تجربی، مهندسی، پزشکی، علوم اجتماعی، اقتصاد و غیره کاربرد دارد و به طور کلی یکی از اصلی ترین علوم پایه می باشد. شواهد یافته شده در زمینه استفاده بشر از ریاضیات به بیش از 3000 سال قبل باز می گردد. 

با توجه به گستره بسیار وسیع کاربردهای رشته ریاضیات در سایر علوم و اهمیت این رشته در دنیا، درخواست های زیادی برای ترجمه مقاله تخصصی و همچنین ترجمه کتاب تخصصی رشته ریاضیات به لینگو ترجمه ارائه می شود. 

چرا ترجمه مقاله خود را به لینگو ترجمه بسپارم؟

تیم حرفه ای مترجمان لینگو ترجمه سابقه و تجربه بسیار زیادی در زمینه ترجمه مقاله تخصصی، ترجمه کتاب، و ترجمه سایر متون تخصصی رشته ریاضی و آمار دارد و توانسته است در این زمینه تا به امروز رضایت مشتریان گرامی را به طور کامل جلب کند. در تیم لینگو ترجمه تمامی کارهای ترجمه تنها با کیفیت عالی انجام می شوند و پس از تایپ و بازخوانی تحویل مشتریان گرامی خواهند شد. بنابراین تمامی کارهای ترجمه با کیفیت تضمینی به شما تحویل داده می شوند. در صورت عدم رضایت، مشتریان گرامی 24 ساعت زمان دارند که کار را برای ویرایش و اصلاح به تیم لینگو ترجمه عودت دهند. 

ترجمه مقاله تخصصی رشته ریاضی

علاوه بر این، حتما به این نکته توجه داشته باشید که در تیم لینگو ترجمه، مدیریت تیم ترجمه با دقت و وسواس فراوان مترجم مناسب را برای هر یک از کارهای ترجمه انتخاب می کند تا بالاترین کیفیت ممکن را از کارهای ترجمه شده در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد. در این تیم کارهای ترجمه به مترجمین تازه کار یا نامناسب سپرده نمی شود و کار بی کیفیت به هیچ عنوان جایی در تیم لینگو ترجمه ندارد. تمامی مشتریان ما افرادی هستند که به کیفیت کار خود اهمیت می دهند و تنها خواسته آنها دریافت کار با کیفیت در زمان مقتضی است. تیم لینگو ترجمه مفتخر است خود را تنها پلتفرم آنلاینی بنامند که به هیچ عنوان کار بی کیفیت یا اصطلاحا ترجمه ارزان دانشجویی (بخوانید ترجمه ماشینی!) ارائه نمی کند و تمامی کارها را بازخوانی شده تحویل مشتریان گرامی می دهد. شعار ما در لینگو ترجمه حفظ کیفیت بالای کارهای ترجمه می باشد و در این راه به هیچ عنوان کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد. ترجمه یک تخصص است، و تیم های ترجمه باید به آن نگاهی تخصصی داشته باشند. استفاده از مترجمین ناکارآمد و ناتوان فقط سبب ایجاد حس عدم رضایت و عدم اعتماد در مشتریان گرامی می شود. برای مدیریت تیم لینگو، حفظ مشتریان به دلیل رضایت از کار دریافتی بسیار ارزشمندتر از جذب تعداد زیاد مشتری و عدم رضایت آنها از ترجمه دریافتی است. بنابراین، ما تعداد مترجمین خود را محدود به مترجمین با تجربه و حرفه ای کرده ایم تا به این ترتیب رضایت مشتریان را جلب کرده و مشتریان دائمی داشته باشیم و در این راه تا به حال موفقیت صد در صدی داشته ایم. کیفیت اتفاقی نیست. 

در زمینه ترجمه متون ریاضی، اغلب اوقات درخواستهای خاصی برای نوع فرمول نویسی وجود ندارد و تیم ترجمه فرمول های کار را به صلاحدید خود در متون تخصصی قرار می دهد. اما در صورتی که نیاز به نوشتن فرمول ها به سبک خاصی دارید (مثلا استفاده از برنامه هایی مانند mathtype برای فارسی نویسی یا سایر موارد) با اعلام این موضوع به تیم لینگو ترجمه، امکان استفاده از مترجمینی که با این دست برنامه ها و فرمول نویسی های خاص و فارسی نیز آشنایی دارند کاملا فراهم بوده و تیم لینگو ترجمه به درخواست شما این خدمت را نیز در کنار ترجمه تخصصی در اختیار شما قرار خواهد داد. 

ترجمه مقاله تخصصی انگلیسی رشته ریاضی

روش ثبت سفارش ترجمه

همین حالا می توانید از طریق لینک ذیل وارد بخش ثبت سفارش شده و فایل خود را برای برآورد قیمت و زمان برای تیم لینگو ترجمه بفرستید. توضیحات کامل در خصوص نحوه ثبت سفارش ترجمه و روش های ارتباط با ما در همین لینک ارائه شده است. 

قیمت ترجمه مقاله تخصصی

توجه داشته باشید که با توجه به محدود بودن تعداد مترجمین با کیفیت، زمان مترجمین سایت لینگو ترجمه محدود است. بنابراین بهتر است همین حالا اقدام به ثبت سفارش کنید. 

در صورتی که در خصوص روند انجام ترجمه و یا سایر موارد مربوط به آن سئوال یا ابهامی داشتید، حتما با همکاران ما در تماس باشید. 

سایر خدمات ارائه شده در تیم لینگو ترجمه: ترجمه مقاله تخصصی، ترجمه کتاب تخصصی، ترجمه مقاله ریاضی و آمار، ترجمه کتاب رشته ریاضی، ترجمه کتاب رشته آمار، ترجمه مقاله تخصصی رشته ریاضی، ترجمه کتاب تخصصی رشته ریاضی، دانلود دیکشنری تخصصی، دیکشنری آمار، دانلود مقاله ترجمه شده