ترجمه تخصصی زیست شناسی

ترجمه تخصصی زیست شناسی

قیمت ترجمه مقاله تخصصی زیست شناسی انگلیسی به فارسی

رشته تخصصی بیولوژی یا زیست شناسی (Biology) موضوعات بسیار گسترده ای را در حیطه جانداران پوشش می دهد. رشته زیست شناسی دارای یک سری رشته های فرعی و تخصص های بین رشته ای نیز هست که می توان از آن دست به بیوشیمی، زیست شناسی مولکولی، گیاه شناسی، زیست شناسی سلولی، فیزیولوژی، زیست شناسی تکاملی و بوم شناسی اشاره کرد. 

قیمت ترجمه مقاله تخصصی زیست شناسی انگلیسی به فارسی

زیست شناسی در قرون اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و می توان گفت نسبت به قبل کاملا متحول شده است اما با این وجود یکی از علوم قدیمی به حساب می آید که پیشینه آن را می توان در تمدن های باستانی دید. مطالعه رسمی پزشکی را بقراط انجام داد اما ارسطو بیشترین سهم را در توسعه دانش زیست شناسی بازی کرده است. و در دوران مدرن لامارک و سپس داروین این علم را کاملا متحول کردند. نظریه های داروین به سرعت در دنیای علم توسعه پیدا کرد و تبدیل به اصل و اساس علم زیست شناسی شد. 

به طور کلی زیست شناسی امروزی بر اساس 5 اصل بنا شده است که عبارتند از: نظریه سلولی، تکامل (فرگشت)، ژنتیک، هومئوستازی و انرژی.

ترجمه مقاله تخصصی زیست شناسی انگلیسی به فارسی

زیست شناسی طیف وسیعی از رشته های دانشگاهی را پوشش می دهد و بسیاری از این رشته ها امروزه خود به عنوان رشته های جدا و تخصصی و مستقل مطرح هستند. گرایش های اصلی زیست شناسی امروزی عبارتند از: هوازیستی، زیست کشاورزی، کالبدشناسی، بافت شناسی، اختر زیست شناسی، بیوشیمی، مهندسی زیستی، جغرافیای زیستی، بیوانفورماتیک، زیست شناسی ریاضی، بیومکانیک، تحقیقات پزشکی، داروشناسی، زیست موسیقی، زیست فیزیک، زیست فناوری، زیست شناسی مصنوعی، زیست شناسی ساختمانی، گیاه شناسی، زیست شناسی یاخته ای، زیست شناسی شناختی، زیست شناسی بقا، سرما زیست شناسی، زیست شناسی رشد، رویان شناسی، بوم شناسی، زیست شناسی محیطی، همه گیر شناسی، زیست شناسی تکاملی، ژنتیک، وراژنتیک، خون شناسی، زیست شناسی یکپارچه، لیمنولوژی، انگل شناسی، ویروس شناسی، زیست شناسی مولکولی، قارچ شناسی، علوم اعصاب، زیست شناسی جمعیت، بوم شناسی جمعیت، ژنتیک جمعیت، دیرینه شناسی، آسیب شناسی، فیزیولوژی، گیاه پزشکی، علوم اعصاب رفتاری، زیست شناسی جامعه، زیست شناسی سازه، جانور شناسی، خزنده شناسی، آبزی شناسی، پستاندار شناسی و پرنده شناسی

قیمت ترجمه تخصصی مقاله زیست شناسی انگلیسی به فارسی

ژورنالهای معتبر زیست شناسی

در ایران یک سری نشریات تخصصی برای رشته زیست شناسی منتشر می شوند که از آن دست می توان به فصلنامه زیست شناسی کاربردی دانشگاه الزهرا، فصلنامه پژوهش های سلولی و مولکولی انجمن زیست شناسی ایران، فصلنامه پژوهش های جانوری انجمن زیست شناسی ایران، فصلنامه پژوهش های گیاهی انجمن زیست شناسی ایران، مجله زیست شناسی ایران، فصلنامه فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان دانشگاه گیلان، و نشریه زیست شناسی گیاهی ایران دانشگاه اصفهان اشاره کرد. 

نشریات و ژورنال های خارجی زیادی نیز به موضوع زیست شناسی اختصاص دارند که می توانید لیست کامل آنها را از لینک زیر دانلود کنید:  3853.pdf

به این ترتیب، و با گسترش و توسعه علوم زیستی در سال های اخیر و پیشرفت هایی که بشر در زمینه زیست شناسی و به ویژه ژنتیک داشته است، مقاله های بسیار زیادی در خصوص پیشرفت های علمی در این حوزه در ژورنال های معتبر دنیا به چاپ می رسند و تبعا یکی از موضوعاتی که برای ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی و ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی به شدت مورد درخواست است، مقاله های رشته زیست شناسی می باشد. 

تیم لینگو ترجمه با بهره گیری از مترجمین متخصص و حرفه ای در ترجمه کتاب و ترجمه مقاله از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی توانسته است تا به حال هزاران مورد ترجمه مقاله و کتاب با موضوع زیست شناسی را با کیفیت عالی و بازخوانی شده به مشتریان تحویل داده و رضایت آنها را جلب کند. 

قیمت ترجمه صفحه ای و کلمه ای انگلیسی به فارسی

باید توجه داشته باشید که به دلیل حساسیت موضوع زیست شناسی و فوق تخصصی بودن آن، مقاله های این رشته باید توسط مترجم های با سواد و متخصصی ترجمه شود که از توانایی کافی برای ترجمه و ویرایش مقاله های علمی برخوردار هستند و می توانند ترجمه سریع و با کیفیتی از این کتاب ها و مقاله ها ارائه داده و رضایت مشتری را جلب کنند. این مترجمین باید با اصول و روش ترجمه متون علمی و تخصصی و تکنیک های ترجمه این دست متون آشنایی داشته باشند و بتوانند متنی یک دست و با معنی تحویل مشتری دهند. 

قیمت ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی زیست شناسی

در تیم لینگو ترجمه تمامی مقاله ها و کتاب ها توسط مترجمین با تجربه ترجمه و بازخوانی شده و سپس به صورت تایپ شده به مشتری تحویل داده می شود و برای خدمات تایپ و بازخوانی وجه اضافه ای از مشتری دریافت نمی شود. اصل اساسی در تیم لینگو ترجمه اعتبار و کیفیت کار ترجمه ارائه شده می باشد. هدف ما جلب رضایت مشتری در خصوص کیفیت ترجمه انجام شده، سرعت تحویل فایل مقاله ترجمه شده و قیمت مناسب است. به این منظور تیم لینگو ترجمه به شکل شبانه روزی در تلاش است بهترین کیفیت ترجمه مقاله تخصصی را برای شما عزیزان فراهم کند. 

هدف از استفاده از خدمات حرفه ای ترجمه این است که در انتهای کار بتوانید ترجمه ای قابل فهم و درست دریافت کنید. به این منظور، تنها کنار هم گذاشتن معنی لغات کافی نیست و مترجم باید بتواند بین لغات، جملات و پاراگراف ها ارتباط معنایی ایجاد کند. در غیر این صورت، حاصل کار تنها مجموعه ای از لغات است که بدون رساندن معنایی خاص در کنار هم قرار گرفته اند. در تیم لینگو ترجمه، تمامی مترجمین از سابقه و تجربه بسیار زیادی در زمینه ترجمه متون علمی و تخصصی برخوردار هستند و ارائه کار حرفه ای و تخصصی را تضمین می کنند. اگر به کیفیت کار خود اهمیت می دهید، همین حالا در لینگو ترجمه ثبت سفارش کنید و با یک بار امتحان خدمات تخصصی ترجمه، برای همیشه همراه لینگو شوید. 

قیمت ترجمه مقاله تخصصی

برای استعلام قیمت ترجمه مقاله تخصصی رشته زیست شناسی می توانید همین حالا فایل ترجمه خود را برای ما ارسال کنید تا به شکل رایگان توسط همکاران ما فورا قیمت گذاری شود. توجه داشته باشید که در تیم لینگو ترجمه قیمت فایل ها بر اساس هر 250 کلمه از متن مبدا تعیین می شود بنابراین قیمت اعلام شده به شما نهایی و بدون تغییر می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت پرداختی شما به تیم لینگو در ازای دریافت خدمات تضمین شده ترجمه + بازخوانی + تایپ فایل ترجمه شده می باشد و به هیچ عنوان لازم نیست برای دریافت خدمات فوق وجهی اضافی بپردازید.  

اگر در خصوص فرآیند سفارش ترجمه یا مسائل دیگر در ارتباط با ترجمه فایلهای کتاب و مقاله سئوال یا ابهامی داشتید، با همکاران ما در تیم لینگو تماس بگیرید. 

همچنین در لینگو بخوانید: ترجمه مقاله تخصصی، قیمت ترجمه هر صفحه، زبان تخصصی زیست شناسی، دانلود نرم افزار ترجمه تخصصی زیست شناسی، ترجمه کتاب زبان تخصصی زیست شناسی، دیکشنری آنلاین زیست شناسی، معنی واژگان زیست شناسی، بهترین سایت ترجمه مقاله زیست شناسی، زیست شناسی سلولی و مولکولی ترجمه