ترجمه تخصصی رشته مهندسی برق

ترجمه تخصصی رشته مهندسی برق

قیمت هر برگ ترجمه تخصصی رشته مهندسی برق رشته مهندسی برق (Electrical Engineering) یکی از پر طرفدارترین رشته های صنعتی در دنیا می باشد. در کشور ما رشته مهندسی برق در دوره کارشناسی در پنج گرایش مهندسی الکترونیک، مهندسی مخابرات، مهندسی قدرت، مهندسی کنترل و مهندسی پزشکی (بیو الکتریک – بیوانفرماتیک) تدریس می شود. در برخی دانشگاه ها مهندسی برق در گرایش سیستم های دیجیتال و همچنین گرایش شبکه های انتقال و توزیع نیز تدریس می شود. در ایران امکان ادامه تحصیل در رشته مهندسی برق تا مقطع دکتری فراهم است. 

قیمت ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی مهندسی برق

ترجمه مقاله تخصصی رشته مهندسی برق

همانطور که قطعا می دانید، ژورنال اصلی برای چاپ مقالات مهندسی برق متعلق به موسسه IEEE است که موسسه ای بین المللی واقع در آمریکا است و در 1968 تاسیس شده است. این موسسه تقریبا سی درصد از مقاله هایی که در سراسر دنیا در موضوعات مهندسی الکترونیک، مهندسی کامپیوتر و مهندسی مخابرات چاپ می شوند را به خود اختصاص داده است. همچنین وظیفه ارائه استاندارهای برق و الکترونیک و شبکه های وایرلس و سایر موضوعات مربوطه را نیز بر عهده دارد. مقاله های چاپ شده در ژورنال های IEEE و استانداردهای ارائه شده توسط این موسسه منابع اصلی مورد درخواست مهندسین برق برای ترجمه انگلیسی به فارسی هستند که برای سایت ترجمه لینگو ارسال می شوند. این استانداردها و مقاله ها معمولا کاملا تخصصی هستند و مترجم آنها باید کاملا بر ترجمه این دست متون تسلط داشته باشد و بتواند اصطلاحا ترجمه را در بیاورد. 

در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی نیز علاوه بر ترجمه مقاله های تخصصی رشته برق، تیم لینگو سابقه بسیار درخشانی در همکاری با شرکت ها و موسسات فعال در این رشته دارد و متون تخصصی متفاوتی را برای این شرکت ها و موسسات ترجمه کرده است که از آن دست می توان به ترجمه مجموعه گسترده ای از گزارشات امکان سنجی برای پروژه های تاسیس نیروگاه، پروژه های برق خورشیدی، پروژه تاسیس خطوط برق و همچنین قراردادهای تنظیم شده بین این شرکت ها و پیمانکاران فعال در رشته مهندسی برق و همچنین کشورهای خارجی، به خصوص عراق، برای اجرای پروژه های تامین برق اشاره کرد. همچنین تیم لینگو ترجمه به صورت تخصصی ترجمه کاتالوگ و بروشور مربوط به ماشین آلات و تجهیزات شرکت های الکترونیکی را نیز بر عهده داشته است و در این زمینه توانسته است به شکل کامل رضایت مشتری را از ترجمه بروشور و کاتالوگ ارائه شده به دست بیاورد. 

با تکیه بر این سوابق درخشان، تیم لینگو آمادگی دارد ترجمه متون تخصصی رشته برق و الکترونیک، اعم از ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی، ترجمه بروشور و کاتالوگ، ترجمه قراردادها و توافقنامه ها و همچنین ترجمه متون تخصصی و گزارش های امکان سنجی رشته برق را بر عهده گرفته و در اسرع وقت با قیمت مناسب تحویل دهد. 

توجه داشته باشید که هزینه پرداختی شما در تیم لینگو ترجمه برای کلیه ترجمه های دریافتی بر اساس هزینه ترجمه با کیفیت تضمین شده و عالی + بازخوانی + تایپ می باشد و به این ترتیب این قیمت ترجمه کاملا رقابتی بوده و بر اساس کیفیتی که دریافت می کنید، کاری عالی و درخور تحویل خواهید گرفت. ترجمه تخصصی مقاله مهندسی برق شما به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری آماده خواهد شد. سایت ترجمه تخصصی لینگو ترجمه کیفیت ترجمه مقاله تخصصی برق شما را کاملا تضمین می کند و به شما اطمینان می دهیم با انتخاب لینگو ترجمه در واقع بهترین سایت ترجمه را برای دریافت کار با کیفیت انتخاب کرده اید. کیفیت ترجمه برای لینگو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل این سایت ترجمه به هیچ عنوان تمایلی به دسته بندی ترجمه ها بر اساس درجه کیفی آنها یا ارائه ترجمه ماشینی ندارد. 

مترجم تخصصی برای ترجمه متون مهندسی برق و فناوری اطلاعات تخصصی انگلیسی

هم اکنون می توانید برای ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه مقاله ISI، ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی، و دریافت هر نوع خدمات ترجمه تخصصی از سایت لینگو ترجمه  اقدام کنید. 

در نظر داشته باشید که در سایت لینگو ترجمه  معیار تعیین قیمت ترجمه هر صفحه، تعداد 250 کلمه از متن مبدا می باشد. بنابراین قیمتی که روز اول در پیش فاکتور ارسالی به شما اعلام می شود قیمت قطعی و نهایی ترجمه تخصصی + بازخوانی + تایپ می باشد و به هیچ عنوان هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. 

ثبت سفارش ترجمه مقاله تخصصی رشته برق آنلاین

اگر هنوز در مورد ترجمه، کیفیت کار، روش پرداخت یا هر موضوع دیگر مرتبط با ترجمه سوال یا ابهامی برای شما باقی مانده است، همین حالا با همکاران ما در سایت لینگو ترجمه تماس بگیرید. 

به خاطر داشته باشید که کیفیت به هیچ عنوان اتفاقی نیست و حاصل تجربه و تخصص می باشد. ترجمه یک تخصص است، کار ترجمه خود را به متخصصین بسپارید. 

ترجمه مقاله تخصصی انگلیسی به فارسی برق آنلاین ارزان


همچنین در سایت لینگو بخوانید: ترجمه مواد، ترجمه ISI، ISI انجام مقاله، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه تخصصی ورزشی آنلاین، ترجمه متن تخصصی، قیمت ترجمه تخصصی، تعیین قیمت ترجمه تخصصی، مقاله، مقالات تخصصی، مقالات برق، مقاله برق با ترجمه، مترجم آنلاین مقاله برق، هزینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی رشته برق، هزینه ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی رشته برق.