همکاری با دارالترجمه های رسمی

همکاری با دارالترجمه های رسمی و ارائه خدمات فرم زنی

تیم تخصصی لینگو ترجمه با تکیه بر سالها تجربه خود در زمینه همکاری با دارالترجمه ها و همکاران گرامی آمادگی دارد خدمات تخصصی خود در زمینه فرم زنی، ترجمه انواع قراردادها و توافقنامه ها، ترجمه اسناد مالی و مکاتبات بازرگانی، ترجمه اسناد مناقصه و مزایده، ترجمه گزارشات امکان سنجی و سایر متون تخصصی و حرفه ای را با قیمت مناسب و رقابتی در اختیار همکاران عزیز قرار دهد. 

همکاری با دارالترجمه ها و ارائه خدمات فرم زنی

تیم تخصصی لینگو ترجمه در بخش اسناد و مدارک متشکل از مترجمینی است که بیش از یک دهه تجربه همکاری با بهترین و بزرگترین دارالترجمه های کشور را دارند. به این ترتیب، تیم لینگو ترجمه از توانایی کامل برای ارائه خدمات فرم زنی عادی، فوری، کارهای حجیم، کارهای تخصصی، ترجمه قراردادهای حجیم و تخصصی و متون خاص و حرفه ای برخوردار می باشد. 

دقت و کیفیت بالای خدمات ترجمه رسمی و فرم زنی در تیم لینگو ترجمه کاملا تضمین شده می باشد و همکاران گرامی میتوانند با خیال راحت کارهای ترجمه و فرم زنی خود را به تیم لینگو سپرده و از تحویل به موقع و کیفیت عالی کارهای ترجمه شده مطمئن باشند. 

ترجمه قرارداد تخصصی و همکاری با دارالترجمه ها

هزینه خدمات فرم زنی و ترجمه متون رسمی بر اساس درصدی مشخص از نرخنامه رسمی سال تعیین میشود، بنابراین در زمینه تعیین هزینه فرم زنی و خدمات ترجمه رسمی نیز کار محاسبه و تعیین قیمت به سادگی امکان پذیر میباشد. 

جهت استعلام قیمت همکار، با شماره تلفن 09031929975 تماس گرفته یا از طریق واتسپ (همین شماره) یا ایمیل با ما در ارتباط باشید.