یکشنبه های تخفیفی لینگو ترجمه

یکشنبه های تخفیفی لینگو ترجمه

یکی از دغدغه های دانشجویان گرامی دریافت ترجمه تخصصی با کیفیت با قیمت مناسب می باشد. در شرایطی که اقتصاد جهان تحت تاثیر ویروس کووید-19 قرار دارد و بسیاری از کسب و کارها به دلیل این پاندمی دچار مشکل شده اند، موضوع هزینه امروز بیش از هر زمان دیگر برای مشتریان گرامی در اولویت قرار گرفته است. از طرف دیگر، دغدغه اصلی لینگو ترجمه ارائه کار با کیفیت و استفاده از مترجمین تخصصی برای ترجمه مقاله و کتاب تخصصی می باشد و به هیچ عنوان حاضر نیست از استانداردهای کیفی خود پائین بیاید. همین مساله سبب شده به دنبال راهی باشیم تا تمامی مشتریان از هر گروه و طیفی بتوانند از خدمات ترجمه تخصصی و با کیفیت تیم لینگو ترجمه بهره ببرند. بعد از بررسی های فراوانی که توسط تیم مارکتینگ لینگو ترجمه صورت گرفت، به برنامه یکشنبه های تخفیفی رسیدیم تا به این ترتیب بتوانیم یک روز در هفته، به مدت سه ماه (تا پایان تیرماه) برنامه ای منظم و دائمی برای کاهش هزینه ارائه کنیم تا افرادی که به هر نحو تمایل دارند از ترجمه تخصصی و با کیفیت با قیمت مناسبتر بهره مند شوند، بتوانند یک روز در هفته از تخفیف اضافی ده درصدی بهره ببرند و با هزینه کمتری ترجمه با کیفیت عالی و تخصصی دریافت کنند. 

یکشنبه های تخفیفی لینگو ترجمه

این کاهش ده درصدی هزینه ها به هیچ عنوان تاثیری روی کیفیت ترجمه نداشته و کلیه ترجمه های انجام شده در تیم لینگو ترجمه با کیفیت عالی و بازخوانی شده تحویل داده می شوند. علاوه بر این، به این نکته نیز توجه داشته باشید که این تخفیف ده درصدی علاوه بر هر نوع برنامه تخفیفی خواهد بود که به صورت دوره ای توسط تیم لینگو ترجمه ارائه می شوند و در واقع یک تخفیف اضافی می باشد. 

هدف نهایی ما در تیم لینگو ترجمه این است که همه افراد جامعه از هر طیفی بتوانند به ترجمه با کیفیت و صحیح دسترسی داشته باشند و دیگر شاهد این میزان عدم رضایت از ترجمه های دریافتی از منابع غیرمعتبر و مترجمین نابلد نباشیم. از طرف دیگر، خود را متعهد به جذب نیروهای متخصص و با سابقه می دانیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا این مترجمین حرفه ای نیز بتوانند از حقوق کامل خود بهره مند شوند و به این ترتیب رضایت هر دو طرف در این زمینه تامین شود. 

حفظ کیفیت بالا اولویت اصلی ما در لینگو ترجمه است و تمامی کارهای انجام شده در این تیم تضمینی و با کیفیت عالی ارائه می شوند. هدف ما ارائه خدمات فوق تخصصی به شما همراهان گرامی است. کیفیت کار ما اعتبار ماست. 

یکشنبه های تخفیفی تیم لینگو ترجمه را فراموش نکنید و تا پایان تیرماه با این برنامه تخفیفی ویژه با ما همراه باشید. 

جهت ثبت سفارش ترجمه و استعلام قیمت کلیک کنید.